Levering
eller søg efter et ofte stillede spørgsmål
Kan jeg få gratis fragt?
Køber du for over 499 DKK. (ex. fragt og eventuelle rabatkoder), får du leveret din pakke gratis i Danmark, hvis du vælger levering med eller uden omdeling med DAO eller til en hvilken som helst pakkeshop. Prisen på disse fragtløsninger bliver automatisk nedjusteret til 0 DKK, hvis du har varer for over 499 kr i kurven.
Har du opnået rabat ved brug af en rabatkode eller et gavekort, vil dit køb skulle være på min. 499 DKK efter rabatten er fratrukket. Har du f.eks. lagt produkter i kurven for 530 DKK og brugt en rabatkode, der giver 10% i rabat, vil du ikke opnå gratis fragt på ordren, da produkterne herved kun koster 497 DKK, efter rabatten er fratrukket.
Har du opnået rabat ved brug af en rabatkode eller et gavekort, vil dit køb skulle være på min. 499 DKK efter rabatten er fratrukket. Har du f.eks. lagt produkter i kurven for 530 DKK og brugt en rabatkode, der giver 10% i rabat, vil du ikke opnå gratis fragt på ordren, da produkterne herved kun koster 497 DKK, efter rabatten er fratrukket.
Hvor hurtigt sender I min pakke?
Meget hurtigt! :)
Hvis du bestiller inden kl. 16:00 mandag-søndag, vil din ordre blive afsendt samme dag.
Hvis du bestiller inden kl. 16:00 mandag-søndag, vil din ordre blive afsendt samme dag.
Sender I virkelig også pakker i weekenden?
Ja, det gør vi! Vi har en særaftale med både PostNord og DAO, der gør, at vi også får afhentet pakker i weekenden.
Hvor lang er leveringstiden?
Leveringstiden er 1-2 dage. Hvis du bestiller med levering til Danmark, vil du typisk modtage pakken allerede dagen efter bestilling.
PostNord:
Ved bestilling som alm. pakke, vil pakken blive omdelt eller leveret til dit afhentningssted den første omdelingsdag efter afsendelse.
PostNord omdeler privatpakker mandag-lørdag og pakker bestilt til erhvervsadresser mandag-fredag. Der omdeles ikke på helligdage.
DAO:
Bestiller du din ordre til levering med DAO, vil pakken blive omdelt eller leveret til dit afhentningssted den første omdelingsdag efter afsendelse.
DAO omdeler alle årets 365 dage - også søn- og helligdage.
Vi tager forbehold for, at pakker kan blive forsinket ved vores fragtleverandører - men vi lover, vi altid vil gøre alt, hvad vi kan for at få din ordre frem til dig så hurtigt som muligt!
PostNord:
Ved bestilling som alm. pakke, vil pakken blive omdelt eller leveret til dit afhentningssted den første omdelingsdag efter afsendelse.
PostNord omdeler privatpakker mandag-lørdag og pakker bestilt til erhvervsadresser mandag-fredag. Der omdeles ikke på helligdage.
DAO:
Bestiller du din ordre til levering med DAO, vil pakken blive omdelt eller leveret til dit afhentningssted den første omdelingsdag efter afsendelse.
DAO omdeler alle årets 365 dage - også søn- og helligdage.
Vi tager forbehold for, at pakker kan blive forsinket ved vores fragtleverandører - men vi lover, vi altid vil gøre alt, hvad vi kan for at få din ordre frem til dig så hurtigt som muligt!
Hvad sker der, hvis jeg ikke afhenter min pakke på posthuset?
Hvis du ikke afhenter din pakke på posthuset/afhentningsstedet, vil pakken blive sendt retur til os efter 7-14 dage.
Vi afventer derefter at du kontakter os, så vi kan annullere og refundere pengene for ordren.
Vi afventer derefter at du kontakter os, så vi kan annullere og refundere pengene for ordren.
Kan jeg afhente min ordre i stedet for at få den sendt?
På nuværende tidspunkt er det desværre ikke muligt at afhente sin ordre.
Hvornår på dagen bliver min pakke leveret?
Har du bestilt forsendelse med PostNord, kan vi desværre ikke sige noget om, hvornår på dagen din pakke leveres eller er klar til afhentning, da det er forskelligt fra by til by. Kontakt eventuelt dit lokale posthus for at høre nærmere.
Har du bestilt forsendelse med DAO, vil leveringen ske tidligt om morgenen - sikkert allerede inden du er stået op :)
Har du bestilt forsendelse med DAO, vil leveringen ske tidligt om morgenen - sikkert allerede inden du er stået op :)
Jeg har ikke modtaget min pakke. Hvad gør jeg?
Hvis du har fået en afsendelsesbekræftelse fra os, men du ikke modtager din pakke den kommende omdelingsdag, anbefaler vi, at du først tjekker din afsendelsesbekræftelse og ser, om der er et trackingnummer deri.
Hvis din pakke er sendt med tracking, vil du kunne slå nummeret op og se, hvor langt din pakke er nået. Vi oplever ofte, at pakken ligger klar på afhentningsstedet, men der blot ikke er blevet givet besked om dette fra fragtleverandørens side.
Kan du se, at din pakke er forsinket eller ankommet til et forkert afhentningssted, vil vi anbefale dig at kontakte fragtleverandøren direkte for at løse problemet.
Er du utilfreds med fragtleverandørens håndtering, har du ikke modtaget en afsendelsesbekræftelse fra os, eller har du yderligere spørgsmål, så kontakt os på tlf. 78 74 53 00 eller kontakt@well.dk - så finder vi en løsning.
Hvis din pakke er sendt med tracking, vil du kunne slå nummeret op og se, hvor langt din pakke er nået. Vi oplever ofte, at pakken ligger klar på afhentningsstedet, men der blot ikke er blevet givet besked om dette fra fragtleverandørens side.
Kan du se, at din pakke er forsinket eller ankommet til et forkert afhentningssted, vil vi anbefale dig at kontakte fragtleverandøren direkte for at løse problemet.
Er du utilfreds med fragtleverandørens håndtering, har du ikke modtaget en afsendelsesbekræftelse fra os, eller har du yderligere spørgsmål, så kontakt os på tlf. 78 74 53 00 eller kontakt@well.dk - så finder vi en løsning.