Ofte stillede spørgsmål
eller søg efter et ofte stillede spørgsmål
Bestilling
Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse, hvad gør jeg?
Hvis du ikke modtager din ordrebekræftelse efter du har gennemført din ordre, anbefaler vi, at du prøver følgende i nævnte rækkefølge:
1: Tjek spam-mappen i dit mailprogram. Det sker engang i mellem, at visse mailprogrammer tror vores ordrebekræftelser er spam og smider dem deri.
2: Log ind på din brugerkonto. Herfra vil du kunne se, om ordren er gået korrekt igennem - og også følge, hvor langt den er nået i vores system.
3: Hvis du ikke kan logge ind, eller du kan se på din brugerkonto, at der er et problem med ordren, så kontakt os på tlf. 78 74 53 00 eller skriv til kontakt@well.dk hurtigst muligt.
1: Tjek spam-mappen i dit mailprogram. Det sker engang i mellem, at visse mailprogrammer tror vores ordrebekræftelser er spam og smider dem deri.
2: Log ind på din brugerkonto. Herfra vil du kunne se, om ordren er gået korrekt igennem - og også følge, hvor langt den er nået i vores system.
3: Hvis du ikke kan logge ind, eller du kan se på din brugerkonto, at der er et problem med ordren, så kontakt os på tlf. 78 74 53 00 eller skriv til kontakt@well.dk hurtigst muligt.
Jeg har indtastet en forkert adresse. Hvad gør jeg?
Du kontakter os hurtigst muligt på tlf. 78 74 53 00 eller mail: kontakt@well.dk, så vi kan få ændret leveringsadressen på din ordre.
Det skal gå lidt stærkt, for vi pakker din ordre hurtigt, efter vi modtager den :)
Det skal gå lidt stærkt, for vi pakker din ordre hurtigt, efter vi modtager den :)
Hvordan annullerer jeg min ordre?
Ønsker du at annullere din ordre, kan det sagtens lade sig gøre. Følg blot linket her, hvis du ønsker at annullere din ordre:
Annuller din ordre her
Jeg nåede ikke at annullere min ordre, inden den blev sendt – hvad gør jeg nu?
Ønsker du at annullere din ordre, efter vi har afsendt den, skal du sende en mail til os på kontakt@well.dk, hvori du skriver, at du ønsker at fortryde dit køb. Derefter skal du blot inkludere retursedlen i din ordre, som fås ved at udfylde formularen her.
Tryk her for at udfylde dokument
Annuller din ordre her
Jeg nåede ikke at annullere min ordre, inden den blev sendt – hvad gør jeg nu?
Ønsker du at annullere din ordre, efter vi har afsendt den, skal du sende en mail til os på kontakt@well.dk, hvori du skriver, at du ønsker at fortryde dit køb. Derefter skal du blot inkludere retursedlen i din ordre, som fås ved at udfylde formularen her.
Tryk her for at udfylde dokument
Kan jeg betale via faktura eller pr. efterkrav?
Nej, vi tilbyder ikke fakturabetaling eller betaling pr. efterkrav. Du kan udelukkende betale med betalingskort eller MobilePay i forbindelse med ordreafgivelsen.
Kan jeg kombinere flere rabatkoder/gavekort?
Du kan ikke kombinere flere rabatkoder og det er heller ikke muligt at kombinere en rabatkode med et gavekort.
Jeg kan ikke få en rabatkode til at virke. Hvad gør jeg?
Hvis din rabatkode ikke kan godkendes af vores system, anbefaler vi, at du i første omgang tjekker en ekstra gang, om du har indtastet den korrekt.
Derefter beder vi dig kigge efter, om om der er opgivet betingelser for brug af rabatkoden, der hvor du har fundet rabatkoden (f.eks. i et nyhedsbrev eller et facebookopslag). Der kan nemlig være eksklusioner, hvilket vil sige, at rabatkoden f.eks. kun virker på visse brands, det kan være, at du skal købe for et bestemt beløb før koden virker, eller rabatkoden kan være udløbet.
Kan du ikke finde informationer om eksklusioner eller om, at rabatkoden skulle være udløbet, må du meget gerne kontakte os på kontakt@well.dk - så finder vi frem til, hvad der går galt.
Og bare rolig, hvis rabatkoden burde være gyldig til din ordre, og når at udløbe inden du får svar, vil du naturligvis stadig få rabatten :)
Derefter beder vi dig kigge efter, om om der er opgivet betingelser for brug af rabatkoden, der hvor du har fundet rabatkoden (f.eks. i et nyhedsbrev eller et facebookopslag). Der kan nemlig være eksklusioner, hvilket vil sige, at rabatkoden f.eks. kun virker på visse brands, det kan være, at du skal købe for et bestemt beløb før koden virker, eller rabatkoden kan være udløbet.
Kan du ikke finde informationer om eksklusioner eller om, at rabatkoden skulle være udløbet, må du meget gerne kontakte os på kontakt@well.dk - så finder vi frem til, hvad der går galt.
Og bare rolig, hvis rabatkoden burde være gyldig til din ordre, og når at udløbe inden du får svar, vil du naturligvis stadig få rabatten :)
Levering
Kan jeg få gratis fragt?
Køber du for over 499 DKK. (ex. fragt og eventuelle rabatkoder), får du leveret din pakke gratis i Danmark, hvis du vælger levering med eller uden omdeling med DAO eller til en hvilken som helst pakkeshop. Prisen på disse fragtløsninger bliver automatisk nedjusteret til 0 DKK, hvis du har varer for over 499 kr i kurven.
Har du opnået rabat ved brug af en rabatkode eller et gavekort, vil dit køb skulle være på min. 499 DKK efter rabatten er fratrukket. Har du f.eks. lagt produkter i kurven for 530 DKK og brugt en rabatkode, der giver 10% i rabat, vil du ikke opnå gratis fragt på ordren, da produkterne herved kun koster 497 DKK, efter rabatten er fratrukket.
Har du opnået rabat ved brug af en rabatkode eller et gavekort, vil dit køb skulle være på min. 499 DKK efter rabatten er fratrukket. Har du f.eks. lagt produkter i kurven for 530 DKK og brugt en rabatkode, der giver 10% i rabat, vil du ikke opnå gratis fragt på ordren, da produkterne herved kun koster 497 DKK, efter rabatten er fratrukket.
Hvor hurtigt sender I min pakke?
Meget hurtigt! :)
Hvis du bestiller inden kl. 16:00 mandag-søndag, vil din ordre blive afsendt samme dag.
Hvis du bestiller inden kl. 16:00 mandag-søndag, vil din ordre blive afsendt samme dag.
Sender I virkelig også pakker i weekenden?
Ja, det gør vi! Vi har en særaftale med både PostNord og DAO, der gør, at vi også får afhentet pakker i weekenden.
Hvor lang er leveringstiden?
Leveringstiden er 1-2 dage. Hvis du bestiller med levering til Danmark, vil du typisk modtage pakken allerede dagen efter bestilling.
PostNord:
Ved bestilling som alm. pakke, vil pakken blive omdelt eller leveret til dit afhentningssted den første omdelingsdag efter afsendelse.
PostNord omdeler privatpakker mandag-lørdag og pakker bestilt til erhvervsadresser mandag-fredag. Der omdeles ikke på helligdage.
DAO:
Bestiller du din ordre til levering med DAO, vil pakken blive omdelt eller leveret til dit afhentningssted den første omdelingsdag efter afsendelse.
DAO omdeler alle årets 365 dage - også søn- og helligdage.
Vi tager forbehold for, at pakker kan blive forsinket ved vores fragtleverandører - men vi lover, vi altid vil gøre alt, hvad vi kan for at få din ordre frem til dig så hurtigt som muligt!
PostNord:
Ved bestilling som alm. pakke, vil pakken blive omdelt eller leveret til dit afhentningssted den første omdelingsdag efter afsendelse.
PostNord omdeler privatpakker mandag-lørdag og pakker bestilt til erhvervsadresser mandag-fredag. Der omdeles ikke på helligdage.
DAO:
Bestiller du din ordre til levering med DAO, vil pakken blive omdelt eller leveret til dit afhentningssted den første omdelingsdag efter afsendelse.
DAO omdeler alle årets 365 dage - også søn- og helligdage.
Vi tager forbehold for, at pakker kan blive forsinket ved vores fragtleverandører - men vi lover, vi altid vil gøre alt, hvad vi kan for at få din ordre frem til dig så hurtigt som muligt!
Hvad sker der, hvis jeg ikke afhenter min pakke på posthuset?
Hvis du ikke afhenter din pakke på posthuset/afhentningsstedet, vil pakken blive sendt retur til os efter 7-14 dage.
Vi afventer derefter at du kontakter os, så vi kan annullere og refundere pengene for ordren.
Vi afventer derefter at du kontakter os, så vi kan annullere og refundere pengene for ordren.
Kan jeg afhente min ordre i stedet for at få den sendt?
På nuværende tidspunkt er det desværre ikke muligt at afhente sin ordre.
Hvornår på dagen bliver min pakke leveret?
Har du bestilt forsendelse med PostNord, kan vi desværre ikke sige noget om, hvornår på dagen din pakke leveres eller er klar til afhentning, da det er forskelligt fra by til by. Kontakt eventuelt dit lokale posthus for at høre nærmere.
Har du bestilt forsendelse med DAO, vil leveringen ske tidligt om morgenen - sikkert allerede inden du er stået op :)
Har du bestilt forsendelse med DAO, vil leveringen ske tidligt om morgenen - sikkert allerede inden du er stået op :)
Jeg har ikke modtaget min pakke. Hvad gør jeg?
Hvis du har fået en afsendelsesbekræftelse fra os, men du ikke modtager din pakke den kommende omdelingsdag, anbefaler vi, at du først tjekker din afsendelsesbekræftelse og ser, om der er et trackingnummer deri.
Hvis din pakke er sendt med tracking, vil du kunne slå nummeret op og se, hvor langt din pakke er nået. Vi oplever ofte, at pakken ligger klar på afhentningsstedet, men der blot ikke er blevet givet besked om dette fra fragtleverandørens side.
Kan du se, at din pakke er forsinket eller ankommet til et forkert afhentningssted, vil vi anbefale dig at kontakte fragtleverandøren direkte for at løse problemet.
Er du utilfreds med fragtleverandørens håndtering, har du ikke modtaget en afsendelsesbekræftelse fra os, eller har du yderligere spørgsmål, så kontakt os på tlf. 78 74 53 00 eller kontakt@well.dk - så finder vi en løsning.
Hvis din pakke er sendt med tracking, vil du kunne slå nummeret op og se, hvor langt din pakke er nået. Vi oplever ofte, at pakken ligger klar på afhentningsstedet, men der blot ikke er blevet givet besked om dette fra fragtleverandørens side.
Kan du se, at din pakke er forsinket eller ankommet til et forkert afhentningssted, vil vi anbefale dig at kontakte fragtleverandøren direkte for at løse problemet.
Er du utilfreds med fragtleverandørens håndtering, har du ikke modtaget en afsendelsesbekræftelse fra os, eller har du yderligere spørgsmål, så kontakt os på tlf. 78 74 53 00 eller kontakt@well.dk - så finder vi en løsning.
Levering til udlandet
Sender I varer til udlandet?
Nej, vi sender desværre ikke varer til udlandet.
Priser / Betaling
Hvordan opgives priserne?
Alle priser på well.dk er oplyst i Danske Kroner (DKK) inkl. 25% moms.
Opkræves der betalingsgebyr?
Nej vi opkræver ikke betalingsgebyr ved handel på well.dk.
Hvilke betalingskort modtager I?
Vi modtager følgende betalingskort:
- Dankort
- MasterCard
- Maestro
- VisaCard
- Visa Electron
Betalinger hæves først, når pakken afsendes.
Det er ikke muligt at betale pr. faktura, efterkrav, check, bankoverførsel eller med andre betalingskort.
- Dankort
- MasterCard
- Maestro
- VisaCard
- Visa Electron
Betalinger hæves først, når pakken afsendes.
Det er ikke muligt at betale pr. faktura, efterkrav, check, bankoverførsel eller med andre betalingskort.
Hvorfor skal jeg bruge NemID under betaling?
Når du handler for over 300 kr. skal du fremover bruge NemID eller en kode, du selv opretter, når du skal godkende din betaling med kort. EU-sikkerhedskravene er indført for at mindske risikoen for, at dine kortoplysninger bliver misbrugt når du handler på nettet.
Vi anbefaler at du bruger NemID Nøgleapp eller Mobilepay, så du slipper for at oprette og huske din kode.
OBS! Fra 28. december 2020 kan du ikke længere bruge dit NemID-nøglekort (papkortet) til at godkende kortbetalinger på nettet. Du skal derfor bruge NemID-Nøgleapp på din telefon.
Vi anbefaler at du bruger NemID Nøgleapp eller Mobilepay, så du slipper for at oprette og huske din kode.
OBS! Fra 28. december 2020 kan du ikke længere bruge dit NemID-nøglekort (papkortet) til at godkende kortbetalinger på nettet. Du skal derfor bruge NemID-Nøgleapp på din telefon.
Fortrydelse / Ombytning
Hvor lang tids fortrydelsesret har jeg?
Hos well.dk har du hele 14 dages fortrydelsesret på dine produkter. Så længe de returneres i original emballage, eventuel forsegling ikke er brudt, og de ikke er taget i brug, vil du kunne få alle pengene retur.
Returner produkterne forsvarligt indpakket og vedlæg en kopi af din faktura. Returadressen er:
Well.dk
Møgelhøj 8
8520 Lystrup
Mrk: Returret
Du har selv ansvaret for produkterne, du sender retur, indtil vi modtager dem. Vi anbefaler, at du sender produkterne som pakke med Postnord og ikke som brev. På den måde er produkterne forsikret mod bortkomst og beskadigelse. Vi afhenter IKKE pakker i pakkeshops, ej heller modtager vi efterkravs pakker.
Returner produkterne forsvarligt indpakket og vedlæg en kopi af din faktura. Returadressen er:
Well.dk
Møgelhøj 8
8520 Lystrup
Mrk: Returret
Du har selv ansvaret for produkterne, du sender retur, indtil vi modtager dem. Vi anbefaler, at du sender produkterne som pakke med Postnord og ikke som brev. På den måde er produkterne forsikret mod bortkomst og beskadigelse. Vi afhenter IKKE pakker i pakkeshops, ej heller modtager vi efterkravs pakker.
Kan jeg returnere produkter, der er brugt?
Det kommer helt an på, hvilken type produkt, der er tale om.
Jævnfør købeloven kan du godt returnere produkter, der har været brugt. Vi skal, når vi modtager varen retur, foretage en skønsmæssig vurdering af, hvor meget brugen har forringet produktets videresalgsværdi og returnere videresalgsværdien til din konto.
Det er dog vigtigt at nævne, at langt hovedparten af produkterne i vores sortiment er undtaget fra dette, hvilket vil sige, at returretten bortfalder, når produktet tages i brug.
Helt konkret gælder dette for varer omfattet af købelovens § 7, stk. 2:
Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.
Du mister din fortrydelsesret, hvis;
Du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret.
Varer der ikke er egnet til at blive returneret, hvis forseglingen er brudt eller produktet er taget i brug dækker bl.a. over (men ikke begrænset til) hårtrimmere, glattejern, hårbørster, hårvoks og cremer. På produkter af denne type bortfalder fortrydelsesretten, når forseglingen brydes eller produktet tages i brug.
Jævnfør købeloven kan du godt returnere produkter, der har været brugt. Vi skal, når vi modtager varen retur, foretage en skønsmæssig vurdering af, hvor meget brugen har forringet produktets videresalgsværdi og returnere videresalgsværdien til din konto.
Det er dog vigtigt at nævne, at langt hovedparten af produkterne i vores sortiment er undtaget fra dette, hvilket vil sige, at returretten bortfalder, når produktet tages i brug.
Helt konkret gælder dette for varer omfattet af købelovens § 7, stk. 2:
Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.
Du mister din fortrydelsesret, hvis;
Du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret.
Varer der ikke er egnet til at blive returneret, hvis forseglingen er brudt eller produktet er taget i brug dækker bl.a. over (men ikke begrænset til) hårtrimmere, glattejern, hårbørster, hårvoks og cremer. På produkter af denne type bortfalder fortrydelsesretten, når forseglingen brydes eller produktet tages i brug.
Hvordan annullerer jeg min ordre?
Ønsker du at annullere din ordre, kan det sagtens lade sig gøre. Følg blot linket her, hvis du ønsker at annullere din ordre:
Annuller din ordre her
Jeg nåede ikke at annullere min ordre, inden den blev sendt – hvad gør jeg nu?
Ønsker du at annullere din ordre, efter vi har afsendt den, skal du sende en mail til os på kontakt@well.dk, hvori du skriver, at du ønsker at fortryde dit køb. Derefter skal du blot inkludere retursedlen i din ordre, som fås ved at udfylde formularen her.
Tryk her for at udfylde dokument
Annuller din ordre her
Jeg nåede ikke at annullere min ordre, inden den blev sendt – hvad gør jeg nu?
Ønsker du at annullere din ordre, efter vi har afsendt den, skal du sende en mail til os på kontakt@well.dk, hvori du skriver, at du ønsker at fortryde dit køb. Derefter skal du blot inkludere retursedlen i din ordre, som fås ved at udfylde formularen her.
Tryk her for at udfylde dokument
Reklamationsret
Mit produkt fejler noget. Hvad gør jeg?
Har du modtaget et produkt, der er beskadiget eller defekt ved modtagelsen, så kontakt os hurtigst muligt på kontakt@well.dk.
På elektronikvarer og hårbørster har du altid 24 måneders reklamationsret. Nogle mærker kører derudover med udvidede garantier.
På øvrige produkter som f.eks. hårprodukter og hudpleje gælder reklamationen frem til produktets udløbsdato (dog max. 24 måneder efter køb) - eller indtil holdbarheden efter åbning er udløbet (dog max. 24 måneder efter køb).
Er din kvittering væk, kan vi oftest finde frem til den vha. dit telefonnummer eller din mailadresse, så selv hvis du mangler kvitteringen, kan du godt reklamere over et produkt :)
På elektronikvarer og hårbørster har du altid 24 måneders reklamationsret. Nogle mærker kører derudover med udvidede garantier.
På øvrige produkter som f.eks. hårprodukter og hudpleje gælder reklamationen frem til produktets udløbsdato (dog max. 24 måneder efter køb) - eller indtil holdbarheden efter åbning er udløbet (dog max. 24 måneder efter køb).
Er din kvittering væk, kan vi oftest finde frem til den vha. dit telefonnummer eller din mailadresse, så selv hvis du mangler kvitteringen, kan du godt reklamere over et produkt :)
Kontakt os
Hvordan kommer jeg i kontakt med jer?
Ring til os:
Tlf: 7874 5300
Skriv en mail:
kontakt@well.dk.
Tlf: 7874 5300
Skriv en mail:
kontakt@well.dk.
Hvad er jeres åbningstider?
Du kan komme i kontakt med vores kundeservice pr. mail eller telefon i følgende tidsrum:
Mandag: 10:00 - 12:00 og igen 13:00 - 16:00
Tirsdag: 10:00 - 12:00 og igen 13:00 - 16:00
Onsdag: 10:00 - 12:00 og igen 13:00 - 16:00
Torsdag: 10:00 - 12:00 og igen 13:00 - 16:00
Fredag: 10:00 - 12:00 og igen 13:00 - 15:30
Lørdag: Lukket
Søndag: Lukket
Mandag: 10:00 - 12:00 og igen 13:00 - 16:00
Tirsdag: 10:00 - 12:00 og igen 13:00 - 16:00
Onsdag: 10:00 - 12:00 og igen 13:00 - 16:00
Torsdag: 10:00 - 12:00 og igen 13:00 - 16:00
Fredag: 10:00 - 12:00 og igen 13:00 - 15:30
Lørdag: Lukket
Søndag: Lukket
Loyalitetsrabat
Hvad er loyalitetsrabat?
Hos well.dk ønsker vi at belønne loyale kunder med ekstra gode priser. Derfor optjener du loyalitetsrabat på alle dine køb hos os.
Loyalitetsrabatten kan bruges på din næste ordre, eller du kan spare sammen og bruge optjent rabat fra flere ordrer på samme tid. Se mere her.
Loyalitetsrabatten kan bruges på din næste ordre, eller du kan spare sammen og bruge optjent rabat fra flere ordrer på samme tid. Se mere her.
Hvor meget optjener jeg i loyalitetsrabat?
På de fleste produkter optjener du 5% af varens værdi i loyalitetsrabat, når du køber dem, men du kan også finde kampagner, hvor du optjener mere.
Hvor længe kan jeg bruge optjent loyalitetsrabat?
Dine loyalitetspoint udløber 12 måneder efter du har optjent dem - kun hvis du ikke har nået at bruge dem.
F.eks: Du lægger en ordre hos os, og optjener 20 DKK i loyalitetsrabat. 3 måneder senere lægger du en ny ordre hos os, hvor du vælger ikke at bruge din først-optjente loyalitetsrabat, men i stedet gemmer den. På din anden ordre optjener du 30 DKK i loyalitetsrabat. Dine loyalitetspoint på 20 DKK, vil stadig udløbe 12 måneder efter din ordre er lagt, og vil IKKE være gyldige lige så længe som dine point på 30 DKK.
F.eks: Du lægger en ordre hos os, og optjener 20 DKK i loyalitetsrabat. 3 måneder senere lægger du en ny ordre hos os, hvor du vælger ikke at bruge din først-optjente loyalitetsrabat, men i stedet gemmer den. På din anden ordre optjener du 30 DKK i loyalitetsrabat. Dine loyalitetspoint på 20 DKK, vil stadig udløbe 12 måneder efter din ordre er lagt, og vil IKKE være gyldige lige så længe som dine point på 30 DKK.
Kan jeg overføre loyalitetsrabat til anden konto?
Ja, det kan du godt.
Hvis du har fået en ny email-adresse og dermed ny brugerkonto, kan du kontakte os på tlf. 78 74 53 00 eller over kontakt@well.dk, så sørger vi for at overføre loyalitetspointene til den rette konto.
Hvis du har fået en ny email-adresse og dermed ny brugerkonto, kan du kontakte os på tlf. 78 74 53 00 eller over kontakt@well.dk, så sørger vi for at overføre loyalitetspointene til den rette konto.
Hvor finder jeg mine optjente loyalitetspoint?
Du finder dine optjente loyalitetspoint nederst på siden, under "Min konto".
I venstre side er der et punkt der hedder "Mine loyalitetspoint" og der kan du se hvor mange loyalitetpoint du har til gode.
I venstre side er der et punkt der hedder "Mine loyalitetspoint" og der kan du se hvor mange loyalitetpoint du har til gode.
Hvordan fratrækker jeg min loyalitetsrabat fra min ordre?
Når du ønsker at bruge dine point, skal du gøre følgende:
- Log ind på din konto.
- Find de varer, du ønsker at købe, og put dem i kurven .
- Gå herefter ind i indkøbskurven. Her står dine varer listet op.
- Gå længere ned på siden. Her kommer nogle anbefalede produkter, og under disse finder du dine point.
- Indtast det antal point, du ønsker at bruge. Det antal point, der står, du max kan bruge, er de samlede point du har optjent.
- Log ind på din konto.
- Find de varer, du ønsker at købe, og put dem i kurven .
- Gå herefter ind i indkøbskurven. Her står dine varer listet op.
- Gå længere ned på siden. Her kommer nogle anbefalede produkter, og under disse finder du dine point.
- Indtast det antal point, du ønsker at bruge. Det antal point, der står, du max kan bruge, er de samlede point du har optjent.
Prismatch
Jeg har fundet et produkt billigere et andet sted. Prismatcher I?
Ja, det gør vi - og vi giver endda 5% yderligere rabat!
Læs i punkterne herunder, hvordan vi håndterer det.
Læs i punkterne herunder, hvordan vi håndterer det.
Sådan bruges prismatch
- Kopier et direkte link til der, hvor du har fundet produktet billigere
- På produktsiden under "Praktisk info" følger du instruktionerne og klikker videre til vores prismatch-side, hvor du indsætter linket og prisen du har fundet varen til.
Se under punktet "Betingelser for prismatch", hvilke krav der skal være opfyldt for at vi prismatcher.
- På produktsiden under "Praktisk info" følger du instruktionerne og klikker videre til vores prismatch-side, hvor du indsætter linket og prisen du har fundet varen til.
Se under punktet "Betingelser for prismatch", hvilke krav der skal være opfyldt for at vi prismatcher.
Betingelser for prismatch
- Vi prismatcher alle fysiske butikker og webshops i Skandinavien.
- Du må ikke være ansat i, eller have indflydelse på prissætningen af varen i den virksomhed du ønsker vi skal prismatche.
- Varen skal kunne købes; den må altså ikke være udsolgt/udgået.
- Vi prismatcher kun nye produkter i original, ubeskadiget emballage.
- Er et produkt blevet relanceret med ny formulering, i ny emballage eller med nyt varenummer, prismatcher vi ikke med en ældre udgave, da der ikke er tale om samme produkt.
- Du må ikke være ansat i, eller have indflydelse på prissætningen af varen i den virksomhed du ønsker vi skal prismatche.
- Varen skal kunne købes; den må altså ikke være udsolgt/udgået.
- Vi prismatcher kun nye produkter i original, ubeskadiget emballage.
- Er et produkt blevet relanceret med ny formulering, i ny emballage eller med nyt varenummer, prismatcher vi ikke med en ældre udgave, da der ikke er tale om samme produkt.
Øvrige
Kan jeg blive tilmeldt jeres nyhedsbrev?
Hos well.dk sender vi nyhedsbreve ud ca. 2-3 gange pr uge, med gode tilbud, tips og tricks og præsentation af nye produkter i vores sortiment.
Du kan tilmelde dig nyhedsbrevet nederst på siden.
Vi videregiver selvfølgelig aldrig din mailadresse til tredjepart, og det kan altid frameldes igen med øjeblikkelig varsel
Du kan tilmelde dig nyhedsbrevet nederst på siden.
Vi videregiver selvfølgelig aldrig din mailadresse til tredjepart, og det kan altid frameldes igen med øjeblikkelig varsel
Bruger websitet cookies?
Ja, well.dk bruger, nøjagtig ligesom alle andre webshops, cookies for at kunne fungere.
Har du brug for yderligere information om cookies, henviser vi til vores handelsvilkår.
Har du brug for yderligere information om cookies, henviser vi til vores handelsvilkår.
Får I et specifikt mærke i jeres sortiment?
Er der et brand du synes vi mangler i vores sortiment? Så vil vi meget gerne have dit input.
Skriv til os på kontakt@well.dk
Vi kan naturligvis ikke love at vi får alle efterspurgte brands i vores sortiment, men vi lover at undersøge alle henvendelser nærmere og vende tilbage med svar.
Skriv til os på kontakt@well.dk
Vi kan naturligvis ikke love at vi får alle efterspurgte brands i vores sortiment, men vi lover at undersøge alle henvendelser nærmere og vende tilbage med svar.
Hvornår får I et specifikt produkt på lager igen?
Vi gør vores bedste for at have så få udsolgte produkter i vores sortiment som muligt - men engang imellem sker det desværre.
Har du brug for et estimat på, hvornår vi får et produkt på lager, er du meget velkommen til at kontakte os på kontakt@well.dk
Har du brug for et estimat på, hvornår vi får et produkt på lager, er du meget velkommen til at kontakte os på kontakt@well.dk
Kan jeg se andre kunders anmeldelser af deres købsoplevelse?
Ja, dem kan du finde på Trustpilot, hvor vi er en af Danmarks højst-ratede webshops:
https://dk.trustpilot.com/review/www.well.dk
https://dk.trustpilot.com/review/www.well.dk
Er produkterne de samme som kan findes i de fysiske forretninger?
Ja, alle produkter i vores sortiment er ægte mærkevarer som dem du finder i fysiske forretninger.
Langt hovedparten af vores produkter stammer direkte fra de danske producenter eller leverandører, mens andre er importeret fra andre EU-lande.
Vi importerer ingen varer fra ikke-EU lande.
Langt hovedparten af vores produkter stammer direkte fra de danske producenter eller leverandører, mens andre er importeret fra andre EU-lande.
Vi importerer ingen varer fra ikke-EU lande.