FAQ - Ofte stillede spørgsmål
Hvis du ikke modtager din ordrebekræftelse efter du har gennemført din ordre, anbefaler vi, at du prøver følgende i nævnte rækkefølge:
1: Tjek spam-mappen i dit mailprogram. Det sker engang i mellem, at visse mailprogrammer tror vores ordrebekræftelser er spam og smider dem deri.
2: Log ind på din brugerkonto. Herfra vil du kunne se, om ordren er gået korrekt igennem - og også følge, hvor langt den er nået i vores system.
3: Hvis du ikke kan logge ind, eller du kan se på din brugerkonto, at der er et problem med ordren, så kontakt os på tlf. 78 74 53 00 eller skriv til kontakt@well.dk hurtigst muligt.
Du kontakter os hurtigst muligt på tlf. 78 74 53 00 eller mail: kontakt@well.dk, så vi kan få ændret leveringsadressen på din ordre.
Det skal gå lidt stærkt, for vi pakker din ordre hurtigt, efter vi modtager den :)
Annuller din ordre her
Jeg nåede ikke at annullere min ordre, inden den blev sendt – hvad gør jeg nu?
Ønsker du at annullere din ordre, efter vi har afsendt den, skal du sende en mail til os på kontakt@well.dk, hvori du skriver, at du ønsker at fortryde dit køb. Derefter skal du blot inkludere retursedlen i din ordre, som fås ved at udfylde formularen her.
Tryk her for at udfylde dokument
Derefter beder vi dig kigge efter, om om der er opgivet betingelser for brug af rabatkoden, der hvor du har fundet rabatkoden (f.eks. i et nyhedsbrev eller et facebookopslag). Der kan nemlig være eksklusioner, hvilket vil sige, at rabatkoden f.eks. kun virker på visse brands, det kan være, at du skal købe for et bestemt beløb før koden virker, eller rabatkoden kan være udløbet.
Kan du ikke finde informationer om eksklusioner eller om, at rabatkoden skulle være udløbet, må du meget gerne kontakte os på kontakt@well.dk - så finder vi frem til, hvad der går galt.
Og bare rolig, hvis rabatkoden burde være gyldig til din ordre, og når at udløbe inden du får svar, vil du naturligvis stadig få rabatten :)
Har du opnået rabat ved brug af en rabatkode eller et gavekort, vil dit køb skulle være på min. 499 DKK efter rabatten er fratrukket. Har du f.eks. lagt produkter i kurven for 530 DKK og brugt en rabatkode, der giver 10% i rabat, vil du ikke opnå gratis fragt på ordren, da produkterne herved kun koster 497 DKK, efter rabatten er fratrukket.
Hvis du bestiller inden kl. 16:00 mandag-søndag, vil din ordre blive afsendt samme dag.
PostNord:
Ved bestilling som alm. pakke, vil pakken blive omdelt eller leveret til dit afhentningssted den første omdelingsdag efter afsendelse.
PostNord omdeler privatpakker mandag-lørdag og pakker bestilt til erhvervsadresser mandag-fredag. Der omdeles ikke på helligdage.
DAO:
Bestiller du din ordre til levering med DAO, vil pakken blive omdelt eller leveret til dit afhentningssted den første omdelingsdag efter afsendelse.
DAO omdeler alle årets 365 dage - også søn- og helligdage.
Vi tager forbehold for, at pakker kan blive forsinket ved vores fragtleverandører - men vi lover, vi altid vil gøre alt, hvad vi kan for at få din ordre frem til dig så hurtigt som muligt!
Vi afventer derefter at du kontakter os, så vi kan annullere og refundere pengene for ordren.
Har du bestilt forsendelse med DAO, vil leveringen ske tidligt om morgenen - sikkert allerede inden du er stået op :)
Hvis din pakke er sendt med tracking, vil du kunne slå nummeret op og se, hvor langt din pakke er nået. Vi oplever ofte, at pakken ligger klar på afhentningsstedet, men der blot ikke er blevet givet besked om dette fra fragtleverandørens side.
Kan du se, at din pakke er forsinket eller ankommet til et forkert afhentningssted, vil vi anbefale dig at kontakte fragtleverandøren direkte for at løse problemet.
Er du utilfreds med fragtleverandørens håndtering, har du ikke modtaget en afsendelsesbekræftelse fra os, eller har du yderligere spørgsmål, så kontakt os på tlf. 78 74 53 00 eller kontakt@well.dk - så finder vi en løsning
- Dankort
- MasterCard
- Maestro
- VisaCard
- Visa Electron
Betalinger hæves først, når pakken afsendes.
Det er ikke muligt at betale pr. faktura, efterkrav, check, bankoverførsel eller med andre betalingskort.
Vi anbefaler at du bruger NemID Nøgleapp eller Mobilepay, så du slipper for at oprette og huske din kode.
OBS! Fra 28. december 2020 kan du ikke længere bruge dit NemID-nøglekort (papkortet) til at godkende kortbetalinger på nettet. Du skal derfor bruge NemID-Nøgleapp på din telefon.
Returner produkterne forsvarligt indpakket og vedlæg en kopi af din faktura. Returadressen er:
Well.dk
Møgelhøj 8
8520 Lystrup
Mrk: Returret
Du har selv ansvaret for produkterne, du sender retur, indtil vi modtager dem. Vi anbefaler, at du sender produkterne som pakke med Postnord og ikke som brev. På den måde er produkterne forsikret mod bortkomst og beskadigelse. Vi afhenter IKKE pakker i pakkeshops, ej heller modtager vi efterkravs pakker.
Jævnfør købeloven kan du godt returnere produkter, der har været brugt. Vi skal, når vi modtager varen retur, foretage en skønsmæssig vurdering af, hvor meget brugen har forringet produktets videresalgsværdi og returnere videresalgsværdien til din konto.
Det er dog vigtigt at nævne, at langt hovedparten af produkterne i vores sortiment er undtaget fra dette, hvilket vil sige, at returretten bortfalder, når produktet tages i brug.
Helt konkret gælder dette for varer omfattet af købelovens § 7, stk. 2:
Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.
Du mister din fortrydelsesret, hvis;
Du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret.
Varer der ikke er egnet til at blive returneret, hvis forseglingen er brudt eller produktet er taget i brug dækker bl.a. over (men ikke begrænset til) hårtrimmere, glattejern, hårbørster, hårvoks og cremer. På produkter af denne type bortfalder fortrydelsesretten, når forseglingen brydes eller produktet tages i brug.
Annuller din ordre her
Jeg nåede ikke at annullere min ordre, inden den blev sendt – hvad gør jeg nu?
Ønsker du at annullere din ordre, efter vi har afsendt den, skal du sende en mail til os på kontakt@well.dk, hvori du skriver, at du ønsker at fortryde dit køb. Derefter skal du blot inkludere retursedlen i din ordre, som fås ved at udfylde formularen her.
Tryk her for at udfylde dokument
På elektronikvarer og hårbørster har du altid 24 måneders reklamationsret. Nogle mærker kører derudover med udvidede garantier.
På øvrige produkter som f.eks. hårprodukter og hudpleje gælder reklamationen frem til produktets udløbsdato (dog max. 24 måneder efter køb) - eller indtil holdbarheden efter åbning er udløbet (dog max. 24 måneder efter køb).
Er din kvittering væk, kan vi oftest finde frem til den vha. dit telefonnummer eller din mailadresse, så selv hvis du mangler kvitteringen, kan du godt reklamere over et produkt :)
Tlf: 7874 5300
Skriv en mail:
kontakt@well.dk.
Mandag: 10:00 - 12:00 og igen 13:00 - 16:00
Tirsdag: 10:00 - 12:00 og igen 13:00 - 16:00
Onsdag: 10:00 - 12:00 og igen 13:00 - 16:00
Torsdag: 10:00 - 12:00 og igen 13:00 - 16:00
Fredag: 10:00 - 12:00 og igen 13:00 - 15:30
Lørdag: Lukket
Søndag: Lukket
Loyalitetsrabatten kan bruges på din næste ordre, eller du kan spare sammen og bruge optjent rabat fra flere ordrer på samme tid. Se mere her.
F.eks: Du lægger en ordre hos os, og optjener 20 DKK i loyalitetsrabat. 3 måneder senere lægger du en ny ordre hos os, hvor du vælger ikke at bruge din først-optjente loyalitetsrabat, men i stedet gemmer den. På din anden ordre optjener du 30 DKK i loyalitetsrabat. Dine loyalitetspoint på 20 DKK, vil stadig udløbe 12 måneder efter din ordre er lagt, og vil IKKE være gyldige lige så længe som dine point på 30 DKK.
Hvis du har fået en ny email-adresse og dermed ny brugerkonto, kan du kontakte os på tlf. 78 74 53 00 eller over kontakt@well.dk, så sørger vi for at overføre loyalitetspointene til den rette konto.
I venstre side er der et punkt der hedder "Mine loyalitetspoint" og der kan du se hvor mange loyalitetpoint du har til gode.
- Log ind på din konto.
- Find de varer, du ønsker at købe, og put dem i kurven .
- Gå herefter ind i indkøbskurven. Her står dine varer listet op.
- Gå længere ned på siden. Her kommer nogle anbefalede produkter, og under disse finder du dine point.
- Indtast det antal point, du ønsker at bruge. Det antal point, der står, du max kan bruge, er de samlede point du har optjent.
Læs i punkterne herunder, hvordan vi håndterer det.
- På produktsiden under "Prismatch + 5% rabat" følger du instruktionerne og klikker videre til vores prismatch-side, hvor du indsætter linket og prisen du har fundet varen til.
Se under punktet "Betingelser for prismatch", hvilke krav der skal være opfyldt for at vi prismatcher.
- Du må ikke være ansat i, eller have indflydelse på prissætningen af varen i den virksomhed du ønsker vi skal prismatche.
- Varen skal kunne købes; den må altså ikke være udsolgt/udgået.
- Vi prismatcher kun nye produkter i original, ubeskadiget emballage.
- Er et produkt blevet relanceret med ny formulering, i ny emballage eller med nyt varenummer, prismatcher vi ikke med en ældre udgave, da der ikke er tale om samme produkt.
Du kan tilmelde dig nyhedsbrevet nederst på siden.
Vi videregiver selvfølgelig aldrig din mailadresse til tredjepart, og det kan altid frameldes igen med øjeblikkelig varsel
Har du brug for yderligere information om cookies, henviser vi til vores handelsvilkår.
Skriv til os på kontakt@well.dk
Vi kan naturligvis ikke love at vi får alle efterspurgte brands i vores sortiment, men vi lover at undersøge alle henvendelser nærmere og vende tilbage med svar.
Har du brug for et estimat på, hvornår vi får et produkt på lager, er du meget velkommen til at kontakte os på kontakt@well.dk
https://dk.trustpilot.com/review/www.well.dk
Langt hovedparten af vores produkter stammer direkte fra de danske producenter eller leverandører, mens andre er importeret fra andre EU-lande.
Vi importerer ingen varer fra ikke-EU lande.