Bestilling
eller søg efter et ofte stillede spørgsmål
Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse, hvad gør jeg?
Hvis du ikke modtager din ordrebekræftelse efter du har gennemført din ordre, anbefaler vi, at du prøver følgende i nævnte rækkefølge:
1: Tjek spam-mappen i dit mailprogram. Det sker engang i mellem, at visse mailprogrammer tror vores ordrebekræftelser er spam og smider dem deri.
2: Log ind på din brugerkonto. Herfra vil du kunne se, om ordren er gået korrekt igennem - og også følge, hvor langt den er nået i vores system.
3: Hvis du ikke kan logge ind, eller du kan se på din brugerkonto, at der er et problem med ordren, så kontakt os på tlf. 78 74 53 00 eller skriv til kontakt@well.dk hurtigst muligt.
1: Tjek spam-mappen i dit mailprogram. Det sker engang i mellem, at visse mailprogrammer tror vores ordrebekræftelser er spam og smider dem deri.
2: Log ind på din brugerkonto. Herfra vil du kunne se, om ordren er gået korrekt igennem - og også følge, hvor langt den er nået i vores system.
3: Hvis du ikke kan logge ind, eller du kan se på din brugerkonto, at der er et problem med ordren, så kontakt os på tlf. 78 74 53 00 eller skriv til kontakt@well.dk hurtigst muligt.
Jeg har indtastet en forkert adresse. Hvad gør jeg?
Du kontakter os hurtigst muligt på tlf. 78 74 53 00 eller mail: kontakt@well.dk, så vi kan få ændret leveringsadressen på din ordre.
Det skal gå lidt stærkt, for vi pakker din ordre hurtigt, efter vi modtager den :)
Det skal gå lidt stærkt, for vi pakker din ordre hurtigt, efter vi modtager den :)
Hvordan annullerer jeg min ordre?
Ønsker du at annullere din ordre, kan det sagtens lade sig gøre. Følg blot linket her, hvis du ønsker at annullere din ordre:
Annuller din ordre her
Jeg nåede ikke at annullere min ordre, inden den blev sendt – hvad gør jeg nu?
Ønsker du at annullere din ordre, efter vi har afsendt den, skal du sende en mail til os på kontakt@well.dk, hvori du skriver, at du ønsker at fortryde dit køb. Derefter skal du blot inkludere retursedlen i din ordre, som fås ved at udfylde formularen her.
Tryk her for at udfylde dokument
Annuller din ordre her
Jeg nåede ikke at annullere min ordre, inden den blev sendt – hvad gør jeg nu?
Ønsker du at annullere din ordre, efter vi har afsendt den, skal du sende en mail til os på kontakt@well.dk, hvori du skriver, at du ønsker at fortryde dit køb. Derefter skal du blot inkludere retursedlen i din ordre, som fås ved at udfylde formularen her.
Tryk her for at udfylde dokument
Kan jeg betale via faktura eller pr. efterkrav?
Nej, vi tilbyder ikke fakturabetaling eller betaling pr. efterkrav. Du kan udelukkende betale med betalingskort eller MobilePay i forbindelse med ordreafgivelsen.
Kan jeg kombinere flere rabatkoder/gavekort?
Du kan ikke kombinere flere rabatkoder og det er heller ikke muligt at kombinere en rabatkode med et gavekort.
Jeg kan ikke få en rabatkode til at virke. Hvad gør jeg?
Hvis din rabatkode ikke kan godkendes af vores system, anbefaler vi, at du i første omgang tjekker en ekstra gang, om du har indtastet den korrekt.
Derefter beder vi dig kigge efter, om om der er opgivet betingelser for brug af rabatkoden, der hvor du har fundet rabatkoden (f.eks. i et nyhedsbrev eller et facebookopslag). Der kan nemlig være eksklusioner, hvilket vil sige, at rabatkoden f.eks. kun virker på visse brands, det kan være, at du skal købe for et bestemt beløb før koden virker, eller rabatkoden kan være udløbet.
Kan du ikke finde informationer om eksklusioner eller om, at rabatkoden skulle være udløbet, må du meget gerne kontakte os på kontakt@well.dk - så finder vi frem til, hvad der går galt.
Og bare rolig, hvis rabatkoden burde være gyldig til din ordre, og når at udløbe inden du får svar, vil du naturligvis stadig få rabatten :)
Derefter beder vi dig kigge efter, om om der er opgivet betingelser for brug af rabatkoden, der hvor du har fundet rabatkoden (f.eks. i et nyhedsbrev eller et facebookopslag). Der kan nemlig være eksklusioner, hvilket vil sige, at rabatkoden f.eks. kun virker på visse brands, det kan være, at du skal købe for et bestemt beløb før koden virker, eller rabatkoden kan være udløbet.
Kan du ikke finde informationer om eksklusioner eller om, at rabatkoden skulle være udløbet, må du meget gerne kontakte os på kontakt@well.dk - så finder vi frem til, hvad der går galt.
Og bare rolig, hvis rabatkoden burde være gyldig til din ordre, og når at udløbe inden du får svar, vil du naturligvis stadig få rabatten :)