
Brug for hjælp?
Du er altid velkommen til at kontakte vores eksperter, når du har brug for hjælp
Kontakt osFilter
Tilbage
Hvad er tung vare gebyret?
Hos Helsebixen ønsker vi at være en webbutik med det størst mulige sortiment, sammenholdt med at vi ønsker at give gratis fragt, giver det nogle udfordringer på en række varer hvor prisen per styk er lav og vægten er høj. Det koster os nemlig markant mere at behandle en tung ordre end en let ordre. Derfor har vi ved en meget lille del af vores særligt tunge eller uhåndterlige varer (såsom mel, frø, tunge glas, varer som går i stykker under fragt eller lign.) er vi nødt til at opkræve DKK ,- for håndtering.
Der er derfor tale om et håndteringsgebyr og ikke en ekstra fragtomkostning.
Vi gør dette for at holde det simpelt for alle. Vi mener at det er fair at vi tilbyder alle varer, selv de tunge i vores sortiment. På de tunge varer, tager vi så et tung vare gebyr. Vi håber på din forståelse af dette, og at i støtter op om målet med et stort sortiment, da alternativet er at vi som en lang række af vores konkurrenter holder op med at sælge disse vare. Det ønsker vi ikke.
Vores mål er at gøre det så nemt og billigt for dig som muligt - men vi ønsker trods alt ikke at tabe penge.
Sortering
D:FI HÅRVOKSE OG STYLING
d:fi er et brand med fingeren på pulsen, der producerer stylingprodukter med attitude og alsidige anvendelsesmuligheder.
Historien om d:fi
d:fi er en produktserie under The Colomer Group, der i dag er ejet af Revlon International. The Colomer Group opstod som en sammenlægning mellem virksomhederne Henry-Colomer og Revlon - to markedsledere inden for frisørindustrien. Henry-Colomer blev grundlagt i Spanien i 1933 med det formål at sælge hårplejeprodukter. Efter Anden Verdenskrig startede skaberen af virksomheden, José Colomer, nogle af de første Hair & Beauty-skoler for at give kommende frisører information om tidens hårmodetrends. I 1978 blev virksomheden opkøbt af Revlon, men Colomer-familien fortsatte i ledelsen. The Colomer Group har vokset sig stadig større gennem årene, og har i dag flere datterselskaber under sig.
d:fi produkterne
d:fi er en serie af trendbaserede stylingprodukter, der har den yngre og individualistiske forbruger som målgruppe. Navnet d:fi er opstået ud fra ordet modify, der betyder at ændre eller forandre. Netop dét er et af nøgleordene hos d:fi, at det skal være muligt at forandre sit look alt efter trend, humør og anledning. Sortimentet dækker bredt over stylingprodukter som hårvokse, stylingsprays, hårpuddere og hårsprays til hårplejeprodukter som shampooer og conditionere. Hele d:fi-serien er blevet relanceret med nyt design, så de for alvor skiller sig ud fra mængden. Alle hårvokse har et varmefølsomt felt på låget, som aktiveres ved at gnubbe på det og frem toner et cool billede.
De førende d:fi bestsellere
d:fi har mange populære hårprodukter i deres sortiment, og blandt de bedst sælgende finder man d:struct Molding Creme - en hårvoks med medium hold og en matterende effekt. Lige derefter følger cremevoksen Extreme Hold Styling Creme, der har ekstra stærkt hold samt en afstivende effekt.
Ønsker du at skille dig ud af mængden med en trendy frisure, er hårprodukterne fra d:fi dit perfekte match!
Besøg producentens hjemmeside: d:fi