
Brug for hjælp?
Du er altid velkommen til at kontakte vores eksperter, når du har brug for hjælp
Kontakt osFilter
Tilbage
Hvad er tung vare gebyret?
Hos Helsebixen ønsker vi at være en webbutik med det størst mulige sortiment, sammenholdt med at vi ønsker at give gratis fragt, giver det nogle udfordringer på en række varer hvor prisen per styk er lav og vægten er høj. Det koster os nemlig markant mere at behandle en tung ordre end en let ordre. Derfor har vi ved en meget lille del af vores særligt tunge eller uhåndterlige varer (såsom mel, frø, tunge glas, varer som går i stykker under fragt eller lign.) er vi nødt til at opkræve DKK ,- for håndtering.
Der er derfor tale om et håndteringsgebyr og ikke en ekstra fragtomkostning.
Vi gør dette for at holde det simpelt for alle. Vi mener at det er fair at vi tilbyder alle varer, selv de tunge i vores sortiment. På de tunge varer, tager vi så et tung vare gebyr. Vi håber på din forståelse af dette, og at i støtter op om målet med et stort sortiment, da alternativet er at vi som en lang række af vores konkurrenter holder op med at sælge disse vare. Det ønsker vi ikke.
Vores mål er at gøre det så nemt og billigt for dig som muligt - men vi ønsker trods alt ikke at tabe penge.
Sortering
Say, Style, Speak EIMI
Wella EIMI er en innovativ serie af stylingprodukter, der er kreeret af det verdensomspændende brand Wella Professionals. Stylingprodukterne er alle med til at skabe smukke frisurer fulde af liv og individualitet.
Historien om Wella EIMI
Wella EIMI er et underbrand af Wella professionals - en verdenskendt virksomhed, der producerer hårprodukter inden for pleje, styling og farvning. Virksomhedens historie begynder i det 19.århundrede med den tyske frisør og stylist Franz Ströher. Franz Ströher havde en vision og passion for hår, der snart skulle udvikle sig til et lille firma med fokus på parykker. I 1898 blev Ströher’s to sønner en del af familievirksomheden, og i 1924 søgte familien patent på navnet Wella, som er en udvikling af det tysk ord for bølge.
Wella EIMI sortimentet
Wella udvidede deres sortiment i 1945, hvor virksomhedens succes rigtig tog fart. Wella’s produkter blev nu distribueret til professionelt brug i et utal af saloner, og både frisørerne og klienterne var ellevilde med dem. Op igennem 60’erne udvikler Wella sig i takt med forbrugernes ønske om produkter, der møder deres behov for at være individuelle, moderigtige og selvbevidste. Wella spotter hurtigt denne trend og skaber en række serier, der giver plads til dette. Herunder er Wella EIMI.
Wella EIMI bestsellere
Wella EIMI dækker over en serie parabenefrie stylingprodukter med plejende egenskaber. De bedst sælgende produkter i sortimentet er Wella EIMI Pearl Styler, Wella EIMI Extra Volume og Wella EIMI Sugar Lift. Pearl Styler er en populær gelé, der tilfører stærkt hold og struktur til håret samt en smuk perlemorsfinish. Extra Volume er en ekstra volumengivende hårskum, der tilfører stærkt hold til håret. Sidst men ikke mindst er Sugar Lift en stærk spray, der tilfører masser af volumengivende tekstur til håret. Alle produkterne sørger for, at håret efterlades sundt og velplejet med en strålende finish.